הכירו, ProWoman Next!
top of page
חיפוש

הכירו, ProWoman Next!

עודכן: 12 בנוב׳ 2022





החל מספטמבר 2020 מועדון הבוגרות שלנו יעלה לשלב הבא, ויציע הרבה יותר בעבור כל בוגרות התכנית לדורותיהן ולאלו העתידות לבוא.


תכירו את מועדון ProWoman Next !


לאור הצמיחה המשמעותית של העמותה בשנתיים האחרונות המתבטאת בתוכניות החדשות שנפתחות בכל שנה, בתכניות מעבר לים, בשיתופי פעולה מרגשים עם חברות גדולות ועוד. חשבנו שהבשיל הרגע לשדרג גם את מועדון הבוגרות.


התכנית הסטודנטיאלית היא פרק כל כך משמעותי בחיי הפרוומניות שחשוב היה לנו לשמר את נקודות הנגיעה בהן גם בצמתים החשובים בחייהן לאחר התואר. חשוב היה לנו להבטיח את רצף המוטיבציה שלהן והביטחון העצמי כדי שנוכל להתקדם למטרה המיוחלת –


לקדם מנהיגות נשית ולאייש נשים מעולות במשרות מפתח בכירות ובכל התחומים.

כדי שזה לא ישאר בגדר חזון, עיבינו תכנים והוספנו ושירותים ייחודיים ואיכותיים ביותר.

המועדון החדש יכלול :

מרכז להכוון תעסוקתי עם השקת המועדון החדש, יושק המרכז להכוון תעסוקתי של ProWoman Next. אותו תוביל אשת מקצוע מנוסה ומובילה. היא תעזור לפרוומניות, חברות המועדון בכמה אופנים: בדיוק הכיוון התעסוקתי שמחפשות, בחידוד קורות החיים, בהכנה לראיון עבודה, בכישורי מ"מ על תנאי העסקה ושכר ושיח על שוק העבודה בעולם החדש.


מאגר משרות סגור לחברות המועדון יכלול משרות של חברות מובילות כגון intuit, מיקרוסופט, גוגל, פלייטיקה ועוד. העמוד סגור וגישה תינתן לבוגרות התכנית בלבד. בוגרות שיגישו למשרות האלו קו"ח בציון העובדה שהן בוגרות פרוומן יקבלו העדפה בשלב סינוני קורות החיים.


יריד תעסוקה ProWoman Next כבר בימים אלו מתוכנן יריד התעסוקה הראשון של מועדון ProWoman Next. כאשר המטרה היא להפוך את היריד למסורת, לתת במה לבוגרות המצוינות שלנו והזדמנות לחברות לגישה למאגר נשים איכותי ביותר.היריד השנה יתקיים במתכונת וירטואלית, כיאה לזמני הקורונה, וישתתפו בו חברות מובילות וגדולות לצד סטרטאפים בצמיחה. פרטים נוספים בהמשך.


אירועים וסדנאות כבר השנה, למרות ובזכות הקורונה, הקפדנו להזין המון תכנים למען הבוגרות שלנו. בכל מיני נושאים שעניינו אותן. אירועים עם הרצאות מרתקות מהנשים הכי מעניינות ומעוררות השראה שיש, סדנאות מקצועיות נחשקות. בProWoman Next אנחנו מגבירות את הקצב. יותר אירועים, יותר סדנאות ויותר לייבים. הכניסה לחברות כמובן תהיה בחינם!


מנטורינג – ועוד!





908 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page