Prowoman עוברות ללייב
top of page
חיפוש

Prowoman עוברות ללייב

עודכן: 27 ביולי 2020

כתבו: צוות פיתוח עסקי ואירועים


הקורונה שצצה בחיינו לפני מספר חודשים הפתיעה את כולנו. לצוות העמותה היה גאנט אירועים מסודר וחלוקת תפקידים ברורה. אך כמו בכל הצוותים ובעצם בכל העולם העסקי, נדרשנו להמציא את עצמנו מחדש.

עם ההבנה שהמצב אינו זמני וצפויה לנו שהות ארוכה בבית ללא האפשרות להתקהל, התכנסנו לפגישת חירום (בזום) וחשבנו על אופציות לשמירה על פעילות התכנית תוך חיזוק קהילת הבוגרות.

כיוון שהמצב היה רגיש וצרכים חדשים התעוררו, החלטנו לפנות אל קהילת הבוגרות שלנו, לשאול אותן על מה הן היו רוצות לשמוע בתקופה זו. זאת כדי לספק תכנים ולתאם את ההרצאות הכי רלוונטיות שביכולתנו, שגם יתנו ערך מוסף וגם יעניקו כלים פרקטיים לתקופה עצמה.


לאחר שהיו בידינו התשובות התחלנו לפעול!


בחרנו לפנות לקהילה שנית, והפעם במטרה להשתמש בידע והיכולות שישנם בקהילה עצמה. ביקשנו מנשות הקהילה, הבוגרות שלנו, בעלות ניסיון בהעברת הרצאות או סדנאות בתחום מסוים, להופיע מול חברותיהן לקהילה, גם למטרות נטוורקינג והכרות מעמיקה וגם מתוך הבנה שיש לנו הרבה ללמוד אחת מהשניה.

ככל שהדבר הבשיל, הבנו שזה חשוב מדי מכדי לשמור לעצמנו, ואת ההרצאות החלטנו להעלות גם בעמוד הפייסבוק הפתוח שלנו, בלייב. והזמנו את כל מי שרק חפץ להצטרף וההיענות לא איחרה לבוא.

הלייב הראשון של לימור שופמן גוטמן, יו"ר העמותה שלנו, בנושא "התנהלות כלכלית, שוק העבודה וזיהוי הזדמנויות בעולם של אי וודאות" (יותר רלוונטי מזה?!) ללא ספק היה סיפתח מרגש עם יותר ממאה משתתפות.

במקביל להרצאות, הוצעו סדנאות לפיתוח כלים אישיותיים. הראשונה בהן, הייתה של ירדן אסא כהן (משלנו!) על איזור הגאונות שלנו, ממנה למדנו מהן תכונות האופי הגאוניות שיש רק לנו ויקדמו אותנו לעבר ג'וב חלומותינו.

הלייב השני היה של עו"ד דיאנה בארון (גם היא משלנו) בנושא זכויות זכויות עובדים, תקופת חל"ת ומה שביניהם (או איך שאנחנו בחרנו לקרוא לתחום: דיני קורונה).

בהמשך, מי שהתמזל מזלה, לקחה חלק בסדנה מבית היוצר של גוגל "I AM REMARKABLE" שהעבירה לי שריר שלנו וזכתה ללמוד מה הן התכונות שהופכות אותה לבלתי נשכחת. 

ואם התמזל מזלה פעמיים, למדה מלירון יהודה על ביבליותרפיה ועל האופן שבו ניתן להשתמש בכתיבה כדרך לביטוי עצמי נפשי, רגשי ותחושתי. 

שתיהן כמובן – הכי שלנו!

בתקופת הקורונה אכן הפן התעסוקתי מאוד עניין אותנו, אבל לא שכחנו לטפל בגוף ובנפש. קרן אן גיימן, התזונאית ומאמנת הכושר, הגיעה ודיברה איתנו בשיחה פתוחה על בריאות בתקופת הקורונה ואף נתנה טיפים מעולים על איך לעשות את זה הכי טוב.

אנחנו לא מסיימות בזה. ונראה לנו שהפלטפורמה הזו עובדת לא רע. אז אנחנו מאמצות את זה ומכינות עוד המון הפתעות בדרך.

ניפגש בזום הבא, מוזמנות לעקוב ולראות






92 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page